Facebook nere även för mig

Tidigare har jag skrivit att myndigheterna stängt möjligheterna till Twitter och Facebook. Nu har det uppenbarligen också drabbat mig. Mina senaste försök att komma ut på Facebook har inte lyckats. Servern svarar inte.

Jag ger inte upp utan försöker nå Facebook med jämna mellanrum. Om jag inte lyckas ska ni veta att jag försöker uppdatera mig blogg så ofta det bara går. Så att ni ska kunna följa den spännande utvecklingen här nere.

Om olatheander

Har arbetat som journalist hela livet. Chefredaktör och ansvarig utgivare på Nynäshamns-Posten, Hudiksvalls-Tidningen och Norra Västerbotten. Ledarskribent, politisk redaktör och politisk chefredaktör på Västerbottens-Kuriren, Sundsvalls Tidning och Norra Västerbotten. Skrivit ledare och krönikor sedan 1976. Pensionär och nu verksam i egna firman Brola. Vill du komma i kontakt med mig går det enklast via e-post: olath47@yahoo.se
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.