Kortast hittills

En heldag i Luleå – ja, i alla fall en hel eftermiddag och en god del av kvällen – med mycket arabisk mat, arabiskt kaffe, te, sötsaker samt ett gott och glatt umgänge. Det har varit min och vår dag i dag. Mätt så det räcker för ett par dagar framöver, känns det som. Huvudet fullt av positiva intryck.

Vad mer finns att säga? Jag har inte en aning om vad som hänt ute i världen i dag och jag är säker på att jag får reda på det när jag väl börjar ta in nyheterna. Men det gör jag inte nu utan det får allt vänta till i morgon.

Och därmed har jag väl skrivit mitt kortaste inlägg på bloggen sedan jag började i oktober 2010. Någon gång skulle det väl ske och det skedde i dag.

Fortsatt god helg på er!

Om olatheander

Har arbetat som journalist hela livet. Chefredaktör och ansvarig utgivare på Nynäshamns-Posten, Hudiksvalls-Tidningen och Norra Västerbotten. Ledarskribent, politisk redaktör och politisk chefredaktör på Västerbottens-Kuriren, Sundsvalls Tidning och Norra Västerbotten. Skrivit ledare och krönikor sedan 1976. Pensionär och nu verksam i egna firman Brola. Vill du komma i kontakt med mig går det enklast via e-post: olath47@yahoo.se
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.